شرکت یول سازه بندر
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

اگر می‌بینید بدون احساس گرسنگی به سراغ یخچال و خوراکی‌های گوناگون می‌روید باید بدانید که تنها نیستید. در سرتاسر دنیا میلیون‌ها انسان مانند شما بدون گرسنگی به سراغ خوردن می‌روند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

اهل ورزش کردن نیستید؟ وقت کافی برای ورزش یا ثبت‌نام در کلاس‌های بدنسازی ندارید؟ آیا می‌دانید برخی از کارهای روزانه بدون آنکه متوجه باشید به کاهش وزن شما کمک می‌کنند؟



ادامه مطلب ...

برای لاغر شدن همیشه دلایل متعددی وجود دارد. اما آیا وزن شما روی بیماری‌هایی مانند دیابت، کلسترول بالا یا فشار خون تأثیر دارد؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

آخر هفته‌ها شاید فرصت خوبی برای ورزش کردن باشد، اما اگر حتی بتوانید از این فرصت‌های بالقوه استفاده کنید، قاعدتا کافی نخواهد بود و شما باید در هفته بیش از یکی دو بار، ورزش کنی

ورزش کردن

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

هرگز این فکر را به خود راه ندهید که اعتماد به نفس ندارید. همیشه سعی کنید فکرهای مثبت و والایی داشته باشید. اگر خودتان فکر کنید که اعتماد به نفس ندارید، چه‌طور انتظار دارید که دیگران فکر کنند که شما اعتماد به نفس دارید.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت راه و ساختمانی و آدرس y.s.bandar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 10998
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1